Friday, December 6, 2013

parajumpers montreal parajumpers fleece parajumpers luftfartsselskab jakke

Folk havde sådan en særlig vej i livet afspejler, at katastrofe i historien for moderne Kina, af den tidligere Kam i dag, lære af historiens lære, for at forhindre tragedien. Det er på grund af dette, jeg sagde, jeg ønsker at skrive en biografi Chen Boda, gjorde forberedelser offentliggjorde et årti senere, overvejer imidlertid Chen Boda er et lys i vinden for hans interview, men det er bydende nødvendigt for det. Efter at have spillet en perifer krig, jeg har en fuld forståelse, så jeg besluttede at interviewe Chen Boda. Selvfølgelig ved jeg, at det er et bemærkelsesværdigt interview, jeg lavede fuld forberedelser. Selv titlen, jeg har gjort gentagne gange opfordret kammerater Alberta diskretion naturligvis upassende Chen Boda løse ham, efter alt det, han var en generation ældre end mig, Mr. navn er Chen, en lærer eller som en ærlig, ikke meget passende at tænke to gange, synes, det er Chen Den mest Tuoqie gammel, en af ​​hans rigtig gammel, to, som er de kinesiske people39s vaner ældre titler, blandt hjertelige indeholder betydningen af ​​respekt. Efter min mening, Chen Boda har en dobbelt identitet, som han er dømt af historien til at håndtere kritiske øjne, og da jeg skulle skrive historien om kulturrevolutionen, han var en fest, han blev interviewet mig, og jeg er nødt til at respektere ham. Chen Boda fulgte exconvict søn og datter Chen Boda siges at have børnebørn, der bor med sin straf, den øverste etage af bygningen til at leve i Beijing39s fjernbetjening. I alt to, der lag, og den anden er livet for politifolk. Han bor sammen med sin søn og datter barnebarn.


Tak på forhånd at lægge hilsen, på trods af Chen lukkede døren, men hans søn, Chen Xiaonong kender jeg kom, åbnede døren. Chen Boda har haft tre ægteskaber, tre børn og en datter. Da Chen Boda givet medicinsk prøveløsladelse, selvom hans tre koner før og efter alt hvad der er Jen Yu Wen Fei 210162146026191 er i live, alle godgørenhed Zhejiang Xin39an River, Yu Wen Fei i Shijiazhuang, 210162146026191 vendte tilbage til Beijing i Jinan år, men ikke længere med ham lever sammen. Ifølge de centrale bestemmelser i de relevante dokumenter, kan sørge for en børnepasning Chen Boda hans senere liv. Chen Boda blandt parajumpers Montreal børn, den yngste søn 384722356724351 undergang når eightyearold Chen Boda, blev lukket i tre år uden grund, under stor mental stimulation. parajumpers fleece jeg kigge efter i en dato Chen Xiaodi, han er en ægte lærd. Vægttab, frisører og en mørk blå tunika, ligner en universitetsstuderende i 1960'erne. Chen Xiaodi dårlige levevilkår færdigheder, huset en rod. Pleje af de yngre bror Chen Boda, naturligvis ikke for hensigtsmæssigt. Chen Boda eneste datter Chenling Mei Chen Boda, efter faldet, efter de gældende relevante bestemmelser, der forlader nord, Nanjing job at arbejde. Selv om hun har været meget nostalgisk for Chen Boda dog så langt væk fra Beijing, kontakt ulejligheden. Under hensyntagen til forholdet mellem politiet og Chen Boda 384722619520892 end hjertelig, og leve i tæt Shijiazhuang fra Beijing, besluttede at bede 384722619520892 at tage sig af ham.


Chen Boda bopæl ganske parajumpers carrier jakke rummelige. Mao Chen Boda blev slået på den lejlighed, sagde han, ikke mishandle ham i livet. Så selv i Qincheng Prison Chen Boda, også leve godt. Efter sin løsladelse, levevilkår er stadig god. Hans familie har en stue studie hans søn og daughter39s soveværelse soveværelse Zaojian badeværelse. Er gået ind i fjerde årti af Chen Boda39s søn Chen Xiaonong, og hans eftergivende og oprigtig. Zhang Xianhui simpel lille kone. De omhyggeligt tager sig af Chen Boda. Chen Boda.

No comments:

Post a Comment